کد خبر 815744
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
سکه و ارز نمایه

در پی بروز برخی اغتشاشات محدود و تخریب اموال عمومی که به بروز ناامنی هایی منجر شده، قیمت سکه بهار آزادی هم درپی گرانی ارز روند صعودی به خود گرفته و به یک‌میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسیده است.

به گزارش مشرق،‌ نرخ فروش دلار هم‌اکنون در تابلوی صرافی‌ها 4303 تومان، یورو 5370 تومان، پوند انگلیس 5884 تومان و درهم امارات 1178 تومان ثبت شده است.

در بازار سبزه‌میدان نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و 478 هزار تومان، سکه تمام‌بهار طرح قدیم یک‌میلیون و 440 هزار تومان، نیم‌سکه 730 هزار تومان، ربع‌سکه 426 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 277 هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می‌شود.

هر اونس طلا در بازار جهانی 1302.8 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 136 هزار و 620 تومان فروخته می‌شود.کشتی آرای در توضیح دلایل گرانی سکه در بازار گفت: افزایش 28 دلاری نرخ اونس جهانی و همچنین ارز دلیل اصلی رشد 20 هزار تومانی نرخ سکه و سه هزار تومانی قیمت هر گرم طلای 18 عیار شده است.

محمد کشتی آرای با بیان اینکه، قیمت اونس جهانی در هفته گذشته افزایش شدیدی داشته است، اظهار داشت: علاوه بر این نرخ ارز از روز گذشته نیز رشد داشته است.

به گفته برخی فعالان بازار ، بروز برخی ناآرامی های اخیر هم در افزایش نرخ ارز و به تبع آن گرای شدن سکه تاثیر داشته و به نظر می رسد، با ادامه برخی اغتشاشات، شاهد گرانی بیشتر ارز و سکه و تشدید گرانی ها و فشارها بر مردم خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    15 0
    سیاست حاکمیت غلط است! با گران کردن دلار و سکه مردم نمیترسند! زیرا این گرانی به گرانی سایر اقلام دامن میزند و باعث عصبانیت بیشتر میشود... بهتر است از کارشناسان خبره تری استفاده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس